Interventies

Veranderen doe je niet zomaar. Er moet een goede reden voor zijn, want het kost moeite. Dat geldt zowel voor bedrijven, teams als voor het individu. Een goed begrip van de reden, en dus van de omgeving, is cruciaal voor alle drie. Op elk niveau is de context echter anders.

Voor organisaties is 'de markt' de belangrijkste omgeving. Die verandert voortdurend. Wat speelt in jouw markt en wat is er in huis om hierop te reageren? Zit de 'noodzaak' bij iedereen goed tussen de oren? Voor teams is vooral de cohesie van de teamleden en het teamdoel van belang. Voor individuen geldt een complex samenspel van persoonlijke doelen, vaardigheden, emoties, aangeleerd gedrag, cognities en verwachtingen.

Voor elk niveau en in elke situatie zijn andere interventies nodig om tot een succesvolle verandering te komen.  

Adoptie zorgt dat nieuwe technologie z’n belofte waarmaakt.

Het in gebruik nemen van nieuwe techniek betekent hoe dan ook een verandering. Adoptie zorgt dat deze verandering soepel verloopt.

lees verder

Strategie

Een organisatie in onze snel veranderende wereld heeft een duidelijke en flexibele strategie nodig om relevant te blijven. Heb je zo'n strategie? Is die strategie ook bekend bij het team en is het onderdeel van de bedrijfscultuur?

lees verder

Teamontwikkeling

Haalt je team het maximale uit ieders individuele capaciteiten? Is er input voor verbeteringen in de samenwerking of de bedrijfsontwikkeling?

lees verder

Stel Endring een vraag

Vul alle velden in.

Spring eens uit een vliegtuig

Vaak denken en handelen we vanuit gebaande paden, eigen patronen en wat veiligheid biedt. Kijk eens wat er gebeurt als je het heel anders aanpakt!

spring